keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Loman alku kuvineen päivineen

Ai että onkin ollut mielettömän loistava lomanalku! Perjantaiaamuna ensinnä agilitykisoihin, joissa kahdesta startista tuloksena voitto ja kolmas sija. Mä sähläsin minkä kerkisin, mutta onneksi koira osaa ja on hieno. Pelasti kyllä paljon! Pari hienoa kuvaakin jotkut saivat nappastua, joten ihan vallan ei ilman todistusaineistoakaan tarvitse jäädä.




Sirpa Saaren kuvista poimittu: https://picasaweb.google.com/105035649845575966657/JuhannuskisatTuorlassaPerjantaiOsa2#


Juhannukseksi suunnattiin kaverin mökille, siellä pääsi hurtta juoksentelemaan ja uiskentelemaan vaikka kuinka, ja yöt vietin sitten pitkälti metsissä samoillen. Näkyi haukkoja useampikin, paljon hirvien ja peurojen jälkiä ja ihanaa metsänelämää. Ilmat kyllä helli, muuta ei voi sanoa! Sieltäkin tuli yösyönnä otettua muutama kuvatus, nättiä oli. :)

Aivan mielettömän kaunis juhannuksen sininen hetki. <3

... Eikä tämäkään ole kovin montaa hetkeä aiemmin otettu.

Mökiltä kotiuduin sitten sunnuntaina iltapäivästä, univelkaisena ja (yllättäen siis myös) väsyneenä, ja tottahan heti ensinnä sitten suuntasin keskustaan ensin pyörimään kaverin kanssa ja sen jälkeen kotiin edelleen saman kaverin kanssa. Kun muutoinkin oli nukkunut liian vähän, niin oli kyllä melkoisen hyvä idea ottaa vielä joku valvottamaan pari seuraavaakin yötä. :D No mutta mielettömän kivaa oli, kyllä se kannatti, vaikka nyt sitten saakin parisen yötä paikkailla univelkoja...

Ja sitten se kohokohta. Pentu! Riiviö saapui taloon, ja nyt mun 27 neliötä on täynnä koiraa. Aivan ihana pentu, kaunis kuin mikä ja aivan mieletön muutenkin. Rohkea - jopa uhkarohkea - kaikesta tykkäävä ilopilleri, joka ei turhia stressaa. Mä oon ihan myyty, on toi vaan niin loistava tapaus! Tosin kieltämättä mä vähän saatan jo odottaa sitä hetkeä, kun tuo on sisäsiisti ja sillä on aivot päässä. Mutta toisaalta, kuka nyt tällaista voi vastustaa?


Mä en voi sanoa muuta kuin että nyt mulla on pitkästä aikaa oikeasti sellainen olo, että elämä on ihan vallan mallillaan! Loma tekee tehtävänsä jo tässä kohdin? :D Kenties...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti